mandag 5. september 2011

Surprise

Det hender også her at en overraskelse hender, enda er den litt hemmelig, men den var ikke dårlig.

Har ikke sett den enda, og gleder meg - den er ikke stor i størrelse, men den varmer hjertet som kostbare edelstener.

Siden jeg ikke vet hvem som titter innom, er overraskelsen inntil videre vår, og bare vår!

Selv med hostekuler og gjenklistrede øyne, kjenner jeg varmen bre seg, ikke av feber, bare godhet.

Dette er kryptisk, og slik skal det forbli en god stund fremover, i Elling filmen, hadde vi den mystiske poeten E
Jeg får bli den ikke fullt så mystiske poteten M, er jo brukendes til litt av hvert, allsidig som en brukbar potet, en potet med etpar mindre begrensninger, heh...

I mitt rotete hode, husker jeg også en samtale med advokaten idag, tror den gikk på mange "hull" i forklaringen til 22. juni karen, siden vi ikke kan fremkalle vitner, må vi finne smutthull, og få frem hvilken forklaring som virker mest troverdig. 
Så fant vi jammen frem et nestenvitne, omtrent så jeg hadde glemt det, men noen ganger er det faktisk bra at politiet tar nøye forklaringer.

Idag har vi da 1,5 gode nyheter her, antagelig det meste vi har hatt på lange tider!





Fra høsten i fjor med barfrosten i bakken.
Ser frem imot ny frost og frisk luft

***

1 kommentar:

  1. Heia :o)

    Jammen lager du mye lesestoff til meg for hver gang jeg er innom. Det skal riktignok sies at jeg ikke er den som oftest løper rundt i blogglandia - men jeg forsøker å holde min egen blogg i gang i alle fall. Det blir derfor veldig mye å lese når det har gått to-tre uker siden sist :o)

    Ser du fortsatt har mye å slite med - det er nok ikke gjort i en håndvending å finne ut av et liv som fortoner seg som i et edderkoppnett. Jeg kjenner på det selv også - innimellom - jeg har langt mindre alvorlige episoder i fortiden å hanskes med - så jeg må si jeg er imponert over at du klarer å sette ord på så mye. At du til tross for at du sliter tar en dag av gangen, du steller og koser med hundene, du passer hunder for andre, du har hus og hjem som du tar deg av og i tillegg skriver du så mye bra.

    For meg virker det som om du er ei sterk dame - selv om du kanskje selv ikke føler det slik bestandig. Du får ting gjort - se bare på alt du har laget til jul - allerede :o)

    Håper dette vitnet kan være med på å få rettferdigheten til å seire - for at det er nok av kryp som går fri fra forferdelige ting, det er sikkert. Lykke til Mariann Louise!!

    Stor klem ♥

    PS - det hender jeg er innom uten å kommentere også - føler bare jeg må ha hodet med meg når jeg skal skrive kommentarer - og det har jeg ikke alltid .. dessuten blir jeg av forskjellige grunner svært påvirket av det du skriver om - jeg føler med deg og blir sint på dine vegne.
    Klem - igjen :o)

    SvarSlett