fredag 16. september 2011

Måne

Joda, vi har da utsyn til månen her også, selvom vi bor på et stille sted i Hardanger.  Den dukker frem i ny og ne, noenganger er den også full.
Full ser det også ut til at fotografen er når hun tar månebilder, selv med stativet som jeg hadde stablet ned i kjelleren for å få det utav veien.

Igår var det ganske fin måne, så jeg ville nå forsøke å forevige dette her, vel - slik ble resultatet med og uten stativ.



Slik ble det uten stativ, ikke videre bra





Vel, dette var med stativ, slett ikke så mye bedre.  Månen ser ut som et egg
merkelig plassert blant skyene, og det ble en erfaring om
at her trengs mye trening og tålmodighet.

Igrunnen ser månen mye bedre ut der den henger på himmelen uten at jeg skal kludre med
å ta bilder av den!
I alt dette månestyret, kom jeg på en søt film som heter Moonstruck, tror det er
Cher som blir forhekset av månen, eller er det av en mann?
Hun spiller godt, er vakker, og det er noe god musikk også.

Vel, slik var bursdagen utendørs i 21- tiden, slett ikke ille.


1 kommentar:

  1. Har du hatt bursdag? I så fall; Gratulerer :o)

    Synes månebildene dine er flotte jeg .. jeg har fortsatt til gode å ta så gode månebilder - det er i alle fall sikkert :o)

    Filmen du skriver om er søt ja .. nå er jeg skikkelig Cher-fan og liker alt hun gjør - både på musikkfronten og filmene hennes :o)

    Håper du har en fin helg og at du får ladet batteriene for en ny uke .. stor klem til deg!!

    SvarSlett