torsdag 29. september 2011

Golfane brukt til annet

Siden jeg hadde en ganske deprimerende time med psykologen idag, innser at østlandsdrømmen må vente til jeg blir millionær, følte jeg meg skittelendig. 
Først tenkte jeg på å få leid en container for å kaste alt som er mitt dill og dull, eller husfyll.  Her er det jo ikke så enkelt å få det på timen, dyrt er det også, så ved nærmere ettertanke, tenkte jeg å finne ut hvor mange hunder som kunne få plass i scooteren, vi klarte 7 stykker idag, det gikk det også!

Avgårde til P-plassen for de store golferne, plassen var for full av praktbiler, vi kjørte videre, vi...
Tror vi kom sånn til et midtfeldt på banen, en liten plass hvor de oppbevarer saker for vedlikehold, her stoppet vi og hadde en times deilig høstluft på oss, puh...herlig!

Vel tilbake ble ikke mor annet enn like nedfor, men en tur rikere, og flere minner!



Litt smådystert


Oppdaget flere trær, sånt er jo koselig?



Jaja, litt hensyn tok vi jo da...


Innimellom, golferne får tåle noen poteavtrykk


Flott at "bilen" rommer såpass mange, hjerterom
er lik plass i scooteren;)


Har ikke køller, men ball har vi med oss!
Det hjelper..

Etterpå koste de firbente seg med hjemmelaget leverpostei, mor koste seg med å fylle en kasse is til fiskeren, og skal snart ned og fylle i en til.
Da har vi kvelden i boks, da?
**

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar