fredag 23. september 2011

Gabriellas sang»
Coverbilde Gabriellas sang (singel)BigBox 2011
  1. Gabriellas sang
MusikkonlineiTunes
Musikk av Py Bäckman, Stefan Nilsson / Tekst av Anne Vada, Py Bäckman
Det e no som livet e mitt
Æ har fått ei stund her på jorda
Og min lengsel har ført mæ hit
te mitt savn og te det æ fikk
Det e einast veien æ tok
Æ søkt trøst langt bortenfor ordan
som har vist mæ en liten bit
av den himmelen æ aldri fann
Æ vil kjenne at æ leve
all den tid æ har
Ska æ lev her som æ vil
Æ vil kjenne at æ leve
vite kor æ høre te
Æ har aldri glømt kem æ va
Æ har bare latt det få sove
Kanskje hadde æ ingen valg
men min vilje som gjor mæ sta
Æ vil leve lykkelig
for at æ e mæ
Å få være sterk og fri
Sjå når natta går mot dag
Æ e her og mitt liv e bare mitt
Og den himmelen æ trudde på
ska æ søk mot, og finne nå
Æ vil kjenne æ har levd mitt liv

Denne har jeg hørt på om og om igjen, den har en sterk tekst, betyr mye for meg.  Får frysninger av denne teksten som viser at man skal føle at man har levd sitt liv, kanskje ikke som andre ønske, men hovedsaken er at man selv føler at man har levd sitt liv...



Til stor irritasjon for mange, er det slik jeg liker å leve mitt liv, omgitt av venner!
Venner som betr mer enn noen ord kan beskrive


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar