tirsdag 16. august 2011

Pussig sammentreff

Da vi var på båttur søndagen, traff vi en kar på sykkel som skipper`n slo av en prat med.  Det ene bildet, viser Simba+fisk og litt av en fot, foten til sykkelmannen.

De to prater mye om fiske og fangst, plutselig klarer jeg ikke å være høflig og stille lengre, bare spør karen om hvor han bor, han forklarer at han bor .....altså, der herr overgriper bor, i samme byggefelt.  Kjenner jeg må trekke meg et godt stykke bort fra sykkelmannen, men blir stående i håp om at han har noe artig å fortelle om BN. Joda, som bygdefolk generelt, har han nytt å komme med, legger gladelig ut om at han har hatt mye problemer på jobb tidligere og strevet med seg selv...( til pass for ham ), har hatt endel omplasseringer i arbeidet, osv. osv.  Nå hadde han ikke sett BN på en stund, og etter å ha fortalt dette, får syklisten det plutselig meget travelt, føler han tenker : Ups - kanskje jeg har sagt for mye!?

Joda, karen fortalte nok mer sant enn etpar andre her i nærheten har gjort, tror ikke tullingen er så langt unna, jeg.  Og nå ble såklart motorsykler i mitt hode til BN, alle som en, er vanskelig å se hvem som skjuler seg bak en hjelm, og følte meg slett ikke tryggere, bare mer på vakt.

Merkelig hvor lite som skal til for at nervene skal komme i ubalanse, eller enda mer utav balanse!

Imorgen er torsdag, krympedagen, eller kanskje ikke, har ikke bestemt meg enda.

På God Morgen Norge, forteller de om valper og separasjonsangst, og at sommeren er en god tid å skaffe seg valp på...
Det er onsdag og ikke regn.
På TV sitter valpen Svein, en blanding av ulike raser, og skal tydelig bli en hund som skal være alene når eierne er på jobb, stakkars hund!



Liker meg best der det er noe(n) rundt meg, jeg!


-----

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar