søndag 21. august 2011

DVD raid

Sitter her med to poser med diverse DVD filmer, fikk de fra N siden de manglet covere.

Å, så artig dette skal bli, tenkte jeg ved godt mot - alltid den positive til nye saker og ting (ironiii)!

Satte på en film med et hakekors på, selvsagt på PC siden vi ikke har spiller, greit nok, det - finnes kabler for å koble til TV`n, altså skulle nå forholdene ligge tilrette for trivelige filmkvelder.

Går fint om jeg er alene, for jeg blir mindre uenig i filmvalg med meg selv, så har satt og gløttet tidvis på "hakekorsfilmen", det endte raskt opp med å bladre seg raskest mulig gjennom hele suppa, og så, vips - ferdig, sukk, puh, lettelse!  Sikkert ikke noen storfil, da.

Idag ville jeg se Antichrist, hadde vel sett den før, og da filmen starter i sort/hvitt med noe erotisk, koblet hodet plutselig ut, men det kom litt mer på plass da sønnen i huset klarte å klatre ut av sprinkelsengen og hoppe ut av vinduet sammen med bamsen sin, i en seng et sted i huset, lå foreldrene og , ja...gjorde slikt man ikke bør gjøre uten et fullstendig barnesikret hus!  Hvem har ikke barnesikring på vinduene, da, tenkte jeg, de må nå være direkte dumme!  Og da denne gutten skulle begraves, ble det farger, ikke så ille, men med masse rare ideer fra mannen/faren som skulle være terapeut, og sikkert var lei av å ha konen 1 måneds tid på hospitalet, han skulle gi konemor terapi, men da jeg hadde sett 2 episoder hvor terapien endte med uanstendige handlinger, fant jeg ikke antikrist, og fant en masete hund som trengte tur.  Da turen var over, var sikkert filmen ferdig.

Husker de gode, gamle filmkveldene vi hadde i "gamle dager" med å omhygelig velge 3 filmer på Forum, handle inn snop, og riktig kroe seg i sofakroken mens vi småpratet litt om hvem som enten var morder, eller klamre oss til hverandre i spenning, gjerne med puter foran oss sånn i tilfelle vi ble skikkelig redde.
Mange ganger ble vi så skremte at vi knapt turde gå på badet, langt mindre legge oss etterpå, jammen godt vi var mange som kunne "trøste" hverandre, og alt ble så meget bedre da det ble lyst neste morgen, juhu..hvorfor var vi redde kvelden før, liksom?

Merkelig, i "min tid" laget de skumle filmer, sånne som ga et støkk, nå er alle filmer omtrent like, og enda har jeg to poser igjen..
Har gitt bort til interesserte, men sitter her og vet ikke hva jeg helt skal gjøre med alt sammen.

Heia BRANN!!  Har ikke noe med saken å gjøre, bare tikket inn noe her...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar