fredag 3. desember 2010

Gardens of Delight

Min kjære

Kan du si meg hvorfor..
er du så trøtt av meg nå?
Vil du ha en annen for denne natten også?
Svikter du meg, eller leker du..
Du leker med ild, kjære!


Hun er jo så varm og myk
Ulik meg
lener seg tungt over armen din
Du ser skjønnheten i armene dine
Hva tenker dere på
Er det lyst jeg ser
I hemmelighet ser jeg
Ser og lider

stille


Dere er så vakre og sterke sammen
Sikre på dere selv
Du stryker henne ømt
Dine lepper møter hennes
Dere ler intimt sammen
Jeg er fascinert
Din kone ser, og dere ser....skadefro


Nå gråter den svekne ektemann
I mine armer
Tårene er for den andre
Hun som var bedre i denne natt
Dunsten av hennes parfyme tetner i halsen min

Ville du deg selv så vondt nok engang?

Det er ikke over enda
Imorgen er atter en dag...med en kommende natt




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar