fredag 3. desember 2010

FØRSTE GANG

Igår ga jeg deg mine tanker
En tidlig sommermorgen
Duggvått var gresset under våre bare føtter
Vi delte de samme håp
drømmer og lengsler
Vi fant en fredet plett
Stedet skulle være vårt eget
Vår verden
Noen bjørketrær og en liten hytte
Det var en løfterik morgen



Da mørket falt på
Gikk vi fra det kjølige vannet
Til et sprakende, gnistrende bål
Varmen fikk oss til å gløde
Av kjærlighet
En kjærlighet vi snart skulle få dele

Vinen drakk vi av det samme glass
vi følte oss som en..
Din varme hånd omsluttet min i et fast grep
Jeg ga deg mitt hjerte
som bare lengtet etter deg
Jeg druknet i dine vakre øyne
Matt i knær, skjelvende av forventning

Der ble vi to ett
enkelt
uten ord
hud mot hud
øyne i øyne
Ett for første gang



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar