søndag 8. januar 2012

Tåpelige menn

Spurte en nær, mannlig person om han noensinne hadde vært kåt, hvilket ga bastante og benenktende svar.  Det er beundringsverdig?  Løgn?  Tåpelig svart?  Ikke vet jeg, for jeg er ikke mann, men ettersom årene har passert, har jeg hellet mer og mer til den formening om at dette isåfall hører ungdommen til, og at volsne menn bør stikke sin form for "usynlig" juletrepynt godt ned i boksershorts, eller gulnede underbukser.  Der hører den utbrente julepynten til, og ikke til beskuelse for noen andre, det er et nødvendig redskap for å late vannet og ikke noe mer!
Hadde jeg vært ekkel i munnen, ville jeg nok skrevet "hold skiten for deg selv og ikke plag andre med dritten din!"  Hvilket  jeg akkurat skrev likevel...Da kan det verken bli uønskede svangerskap, kjønnsykdommer, voldtekter, kjedelige samleier (patetiske), eller andre problemer tilhørende vedkommende redskap!

Det samme mener jeg bør gjelde kvinner, pakk deg godt inn og hold griseriet for deg selv!  Når kvinner når en viss alder, har det ingen betydning mer med å reprodusere seg, hvilket i utgangspunktet er meningen med det som er mellom bena.  Hvilken mann finner glede i en inntørket sviske, liksom!?  Og som selv har noe som sannsynligvis er like ueffent, brrr, frysninger!
Disse aktivitetene hører til når man er ung, noenlunde frisk og har under(lige)liv som er brukandes, og fungerer som det skal.

Idag leser og hører man om hvor viktig det er å ha et godt seksulliv langt opp i årene, hvilket sikkert er ok om man har et intimt forhold med mye nærhet, har man ikke det, keep the trousers on!
Avoid intimate contact!!

Man sparer både seg selv og andre for mange ubehagelige og triste oppleveser...When passed 40 - 
you are dead below the bellybutton!

                                                                                     **

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar