mandag 30. januar 2012

Rasisten

Her kan jeg si med hånden på hjertet at jeg er en rasist, jeg liker ikke personer med annen hudfarge, eller personer er å trekke det litt langt, jeg ser ikke på de verken som personer eller dyr.

Når jeg ser en sort og vemmelig neger blir jeg uvel, kjenner dunsten fra den mørke, glinsende huden, om det da er hud.
Jeg satt vedsiden av en kullsort neger da jeg gikk på videregående, og hadde store problemer med å holde mageinnholdet påplass, det luktet ikke, det STINKET!  Ingen andre ville heller sitte vedsiden av denne Muhammed, snodig at så mange heter det, liten fantasi blant svartingene?

Det er ikke rasistisk å kalle en neger svarting, det er kun et faktum, de er da ikke kulørt på annen måte.  Kan til nød akseptere fremmede raser her om de gjør nytte for seg, antageligvis klarer enkelte å gjøre noe nyttig, men mange klarer kun å formere seg, drive med stoff og annen kriminalitet.  Selvsagt har vi endel farger på paletten, gule, brune, magesykefagede, beige og sorte.  Utenpå er vi ulike, inni er vi like, lærte vi da vi var barn, nå viser det seg at vi ikke er like inni, heller, det er forskjeller inni oss.

Noe som er motbydelig, er at disse fargene er så populære blant tåpelige ungjenter, de legger seg langflate for å få seg et nyp av en farget sak.  Jeg tenker med gru på hvor de har vørt tidligere disse sorte forplantningsorganer, ja, særlig de sorteste av de sorte, disse som vandrer rundt blant oss som de har noe her å gjøre, gjerne med rastafletter og gufne klær, eller like ille, disse pyjamasene og tøflene som brukes, grøss og gru!!

Kvinnene er vel neppe bedre der de skjuler seg bak slør, burkhaer, og svetteluktende gevanter.  Har sett mangelen på alminnelig hygiene gang på gang, ved enkelte anledninger, særlig på Barneklinikken, så jeg flere ganger at disse tingestene snøt seg i sjalene og tok rett i mat etterpå, selvsagt uten å vaske seg.

Vel, da har vi de farlige hannindividene av fargede slag, virrer rundt med sine organer til trussel for befolkningen, sammen med den motsatte del av kjønnsfordelingen mangedobles disse utrolig hyppig.  Det synes for meg at de burkhakledde sakene kan gå drektige med langt større grad av hyppighet enn de hvite mennesker.

Personlig nekter jeg enhver kontakt med fargede, det være seg leger, eller annet som måtte dukke opp.  Forholder meg kun til mennesker og dyr, ikke dette fargesjatterte og importerte greiene vi har vandrende rundtomkring.  Det er synd og skam at menn importerer gule fre Philippinene, eller andre land, men de er for dumme, de tenker ikke med det rette hodet.  Disse menn er like stakkarslige som mannslingene som lar sine koner bestemme over seg i det meste.  De tror kanskje at de får gudinner i sengehalmen som utfører mirakler med dovne, slappe, inntørkede, sviskelignende mannlige kjønnsorgan.  Mulig de håper både å få seg tjenestepike med inkludert sengehygge.  Disse menn klarer vel knapt organisere seg selv og sitt eget liv, de sitter i mine tanker og er tiltaksløse tullinger selv, og ser for seg en frodig, eller smal guling som et mirakel, omtrent like latterlig som å være kristen!
La de inntørkede menn forbli i sitt inntørkede stadie, la de inntørkede kvinner og unge jenter bli spart for disse fargede organ som penetrerer og lager uhygge og enda flere farger.

Send elendigheten ut i helvetes forgård på en begrederlig og vond måte, mat til fiskene hadde passet bra, da kan de som liker fisk få i seg elendigheten på en eller annen måte, kanskje de våkner med fornyet livsgnist og blomstrende potens og flommende kjønnsdrift?
For meg virker det så motbydelig å spise noe som kommer fra havet at dette burde gi en god effekt på de sjømatspisende hvite personer.
For oss andre som ikke orker sjømat, la oss tørke sakte og sikkert inn til vi ender som de svisker vi er ment å være...

                                                     Egg...fra høner, det er fugler, ja...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar