søndag 8. januar 2012

...så over til tåpelige kvinner

Skrev igår om tåpelige menn, er vel litt urettferdig at bare menn er tåpelige?
Selvom endel er noen skikkelige tøffelhelter og gjør ekstremt motbydelige ting.

Kvinner er nok intet unntak, vi har en dyremishandler som kalles Aud Stockman, har byttet navn oftere enn jeg bytter klær for å skjule sin identitet, slik at hun kan fortsette med sine uhyrlige mishandlinger av dyr.  Merkelig at hun så ofte kan bytte navn, selv erindrer jeg at jeg kun kunne bytte navn 3 ganger, er kanskje andre regler om man er frekk og fæl nok?  Skal jeg bytte navn igjen, kan jeg gjøre det 5 år etter forrige navnebytte, såå enkelt skal det ikke være å skifte, da - men denne skumle, fæle, motbydelige mishandleren klarer det jo selvsagt!

Vel, det var den beryktede dyremishandler, en skikkelig grusom kvinne!  Antar noen synes hun handler snilt, får ned bestanden av hunder, er endel som ikke liker de firbente, etter hva jeg har inntrykk av.  Sier bare FY SKAM til mishandling av dyr, uansett!

Så har vi kvinner som av alle ting dreper sine barn, altså under enhver kritikk, lavere enn dyrene, de gjør det om de føler seg alvorlig truet, da KAN de drepe avkommet slik at ingen andre skal finne dette avkommet, men en mor??  Uhyrlig, sist jeg hørte om en mor som drepte sitt barn, var da moren skulle irettesette sin 1 åring, vise det via video til sin samboer, og straffen 1 åringen fikk, var å bli holdt opp ned i en bøtte vann.  Dette bør si endel om hvilket nivå dette mennesket er på, det er ikke verdt å bli kalt verken menneske, eller dyr, utspekulert og ondskapsfull må dette såkalte mennesket være, under enhver kritikk, eller komplett dum, men da hadde hun nok ikke klart å finne metoden, eller å slå på video opptak...

Mange eksempler på uhyrlige kvinner, de kan finne på mangt og mye, de er glad i å bruke gift i små doser over lengre tid, de kan drepe som en sort enke, og ha mer utspekulerte torturmetoder enn menn, kvinner er ofte mer psykiske enn menn, menn bruker oftere sin fysiske overlegenhet.

Så har vi kvinner som har falt i fellen "midtlivskrise", sprader rundt og gjør seg til for menn, vil tiltrekkes deres oppmerksomhet, overdreven alkoholbruk, og uanstendig opptreden.  Dette er så utrolig motbydelig å se, berusede kvinner er totalt uhyrlige, de eier ikke hemninger uansett alder, de yngre kan man forsåvidt unnskylde noe med at "de får vel prøve det ut", eldre og mer tilårskomne kvinner finnes det ingen unnskyldning for annet enn at de er ekstremt vemmelige, og forpester sine omgivelser!
Merkelig observert, er at desto vemmeligere en kvinne opptrer, jo mer tiltrekkende er hun tydeligvis for det motsatte kjønn.  Dette observerte jeg i min "frie" periode da jeg ikke var annet enn alene med meg selv.  Da skulle jeg trekkes ut for å møte noen, siden jeg ikke drikker alkohol, ble jeg mer en observatør, dermed fikk jeg observert at fulle kvinner, raknede strømper og uanstendig opptreden var det som ble foretrukket.  Ingen menn brydde seg om meg som da ikke var beruset, jeg tar det som et kompliment til menns intelligens, de vil ha den verste driten med seg til sengs, om de overhodet får til noe selv, da...det er dog en annen side av saken.
Jeg tenkte å forsøke å eksprimentere med å late som om jeg drakk, og endret oppførsel fra å være nykter til påtatt beruset, dermed steg interessen flere hakk, da skulle det danses, kysses, forespørsler om å bli med til sengs, etc.  Ved etpar anledninger stakk det en fanden i meg, og jeg ble med på etpar hotellrom, stor ble overraskelsen da jeg endret rolle fra beruset til edru, jammen ble de lange i masken da jeg plutselig var nøktern, saklig, spurte etter prevensjon, og gikk min vei.  Noen av de ble nesten edru selv, virket det som.  Så enkelt kan man lure en mann om man tar seg bryet, jeg fant raskt ut at det ble for dumt, jeg er ikke den som henger på barer med støyende musikk, men jeg skulle gjerne vært og lært meg å danse med en partner som ikke klådde, dans er pent og til tider estetisk.  

Jo, kvinner er like vemmelige som menn, da i gitte situasjoner, som menn.
Noen kvinner lider likefullt av en reell hersketeknikk som jeg ikke blir klok på, de snor mannen rundt sine pølsefingre, og han spør hvor høyt han skal hoppe.  Jeg ønsker meg, jeg vil ha, er ofte gjengangere, eller jeg synes du skal sånn eller slik, ellers blir det sur stemning, der er kvinner flinke.
Selv har jeg etpar ønsker, men jeg holder stort sett snasken igjen, det er sikkert like greit, jeg har sagt mine ønsker ved flere anledninger, og ingen av de har blitt oppfylt enda, da er det ikke mer å mase om, men om jeg er blid og glad??  Nei, det er jeg ikke, man lider seg gjennom tingene, og drømmer om det man ønsker, prøver å sove når det er natt siden dagen endelig er mer enn lang nok! 
Ellers går livet greit, jeg gleder meg til hver dag som er stort sett prikk lik dagen før...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar