lørdag 21. januar 2012

Den som ikke har mye å si

...gjør visst rare ting nattestid, ihvertfall.  Har visst startet ny karriere med å vandre i søvne, sette på poteter har jeg gjort, og prater rett inn i veggen.

Joda, mye spennende med meg om nettene, hehe..kanskje jeg må ha barnevakt om nettene og lås på gatedøren?

Ihvertfall har vi overtatt huset til ergoterapeutens fortvilelse, haha, ikke noe gleder meg mer!  Hun ringte igår, hvorpå jeg svarte at jeg ikke vil ha mer med voldtektspersoner å gjøre, de er vel sikkert like infame alle sammen, og det er best å forsikre seg først som sist, tar ingen sjanser med de folkene.  Inkompetente, imbesille duster!!  De vet heller ikke hva de gir vedtak på, hadde glemt at jeg i vår fikk vedtak på tryggleiksalarm, har aldri sett noe til den, og nå kan det være det samme, gjør de ikke jobben, blir de ikke gamle her hos meg.

Joda, kommunegjengen er festlige!  Og jeg grer likegodt alle under samme kam,  intet unntak!  Er da ingen grunn til det, da - de har ikke akkurat gjort livet til en sprudlende fest.

Tenker at jeg skal klare meg uten disse menneskene som har mer interesse av å invadere privatlivet enn å hjelpe.  Snoke, kalles det vel...sånt liker de.  Ergoterapeuten ville tilogmed opp i huset og snoke etter hjelpemidler nå når det åpnes for tømming, vel, den skal hun bli blå for, der kommer man bare inn med verneutstyr, og kun de som har med saken å gjøre.

Da er vi offisielt flyttet ut fra det forpestede hus og har funnet et annet alternativ, lite, men godt, her stiller vi ikke verdens høyeste krav til plass, nemlig.  Plass, antall kvm. etc. er så viktig for enkelte, akkurat som størst er best, blir som menn med formidablet lite utstyr, kommer ikke an på størrelsen, men om det funker!  Hos menn kan det sikkert diskuteres, med hus er det hva man gjør det til;)
Jo, jeg har innsett mer og mer at både menn, penger, ekle kommunearbeidere er roten til mye sorg, kanskje jeg kan strekke det til folk som svikter og lyver også, da har vi fått det meste plassert på rett hylle!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar