lørdag 31. desember 2011

Nytt år populært - nyttårsaften






Liksom siste dagen i året, dette!  ok et år over, takk for det, sier jeg, 2011 var ikke oppløftende i det hele tatt, tvert imot.
Siden vi sover på skift grunnet valper og slikt noe, er det mor som er våken, får vel gleden av å se noe som farer over himmelen og høre noe pang, det er nyttårsaften for meg, vi liker ikke verken å ha, eller gå til folk, så takk for at man er i sine vante omgivelser, festligheter får være for den bedrestilte garde av befolkningen.  Sikkert den delen jeg misliker, pengefolkene, de som tror de er noe, de som vil være noe, og de som har så mange prosjekter og er selvdiggere de lux, bygger hus, tar vare på kroppen som et hellig tempel, trimmer, styrer og er aldeles hinsides når det gjelder mange ting. 
Har ingen nyttårsfortsetter, om mulig kan det være å mislike endel personer sterkere enn før, og å lengte etter at BN skal få et nakkeskudd, både som hevn og bare for å statuere et eksempel, først burde han vært pint langsomt.  Mengele hadde nok hatt interessante evner der.

Takk for at jeg kan si at ifjor avskrev jeg sønnen min, ikke i 2012, han er fremdeles luft, både han, hans kone og eventuelle avkom, det blir sikkert like store drittsekker som han selv er, så hvorfor bry seg.

Har ikke sett det siste barnebarnet enda, men det får nå våge seg, her er nok smått rundtom på stuegulvet, trenger ikke mer skrik og støy.  Avkommet har kommet vel inn i verden, så den delen er over.  Ikke er jeg så opptatt av andres barn, heller.  Jeg har ikke så mye tilovers for barnets far, han er av sosietetsfolk, og det holder for meg, fattiglusen. 

Ellers øsker jeg selvsagt alle valper gode liv, og mesteparten av hundeflokken, etpar av de kunne jeg tenkt meg å slippe å se, men får vel leve med de til de har fått noen år til på baken.  
De lyse hundene er desidert de mest harmoniske og trivelige, de sorte har verken sjarm, eller noen andre tiltalende egenskaper, det er i mine øyne, da...Og jeg mener våre sorte, ikke generelt.

Tenker jeg tar og titter på en gammel kjenning av en film, Poltergeist, den kan jeg forstå meg litt på, så får resten av aftenen dra avsted med festligheter og fyrverkeri, selvsagt for andre, vi driver ikke med slikt. 

En flott avslutning på 2011, passe utrivelig, som resten av året.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar