mandag 19. desember 2011

Copy and Paste

..er indikasjon på en narsissist, uff, denne lesningen var skremmende.

Har jo bakgrunnen til en selv, om man skal tolke sin Freud noenlunde rett.  Det er også bevist at barn som har hatt en særdeles vanskelig barndom har høyere kortisolinnhold i blodet enn "normale", og mine kortisolverdier er faktisk målt endel over gjennomsnittet, kanskje det er dette som har vært galt med meg hele tiden?

Hele tiden..det er lenge, det!

Narsissisten må kopiere normal adferd fordi de ikke kan oppføre seg normalt uten å ha andre som retningslinjer, de trenger hele tiden bekreftelse på at det de gjør er grandiost og bra, de mangler empati og er kalde mennesker.
Ja, dette traff meg sannelig midt i solar plexus!  En uhyrlig skremmende tanke at jeg skal ha disse skumle tegn på å kunne lide av en slik forstyrrelse, blir rent skremt, jeg.

Tenker etter om jeg har empati, må ha positive bekreftelser osv.  Vel, jeg er ikke sikker, der er det nok lettere for andre å bedømme, men å dukke ned i narsissisten nok engang var vireklig en "åpenbaring". 
Jo, skjønner at psykologtimene er nødvendig for å få meg "normal", selvom slike prognoser er dårlige på disse diagnosene...






                                               Denne står på busken og er bare til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar