søndag 17. april 2011

Vennen min

Hele tiden har jeg vissheten om at nettopp DU er vennen min
Du er der for meg
Jeg er der for deg
Vi to sammen, hele tiden

Når jeg våkner, ser jeg inn i dine øyne
blir vekket med forsiktige kyss
Først forsiktige, deretter ivrige
Komme nå, stå opp til en ny dag, vi trenger hverandre!

Stryker kinnet ditt
kinnet som du legger tett inntil mitt
Hver eneste morgen
Samme hver en kveld når vi skal gå til ro

Kjenner kroppen din mot min
Stryker deg varlig
legger deg under dynen min
Hører pusten din
Du sovner, jeg ser deg der du sover i fullstendig ro
Hvor vakker du er!

Dine øyne som ser inn i sjelen min
Ditt humør som gjør meg varm om hjertet
Du min egen
Umistelig, kjær og inderlig god
Du er like trofast uansett, hver en dag, uke, måneder og år

Jeg så deg komme til verden
Elsket deg fra ditt  første åndedrag
Visste du skulle bli min evige venn
En å snakke med, en som følger trofast med
Ikke krangler vi, ikke blir vi  sinte på hverandre - vi er en uadskillelig enhet

Takk for at det er du som er min kjære - gode venn
du som aldri svikter
Glad for hvert et gjensyn, selvom adskillelsen har vært kort
Du, min gode, kostbare og elskelige venn...
Jeg vil være der for deg hver en dag
Sammen håper jeg vi får mange, mange gode år, fine minner har vi mange av

Du, min egen og spesielle venn
en godgutt med fire ben
La oss ikke skilles ad
Sammen skal vi dele enda mer
Du er skatten min, vennen min og hunden min...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar